SIAD 2016 fotoproject peiling - Printable Version +- LSZ test forum (https://forumtestversie.zelfbeschadiging.nl) +-- Forum: Voor alle bezoekers (https://forumtestversie.zelfbeschadiging.nl/forumdisplay.php?fid=5) +--- Forum: Actualiteitenrubriek (https://forumtestversie.zelfbeschadiging.nl/forumdisplay.php?fid=37) +--- Thread: SIAD 2016 fotoproject peiling (/showthread.php?tid=845) |
SIAD 2016 fotoproject peiling - Ernie - 16-02-2016 Mijn enige punt om niet mee te doen is, dat alle muren in huis groen zijn ipv wit. Gaat hem niet worden! Ooh, en als je niet genoeg foto's hebt, doe je er toch een paar maken met verschillende kleding aan en een quote voor je hoofd? SIAD 2016 fotoproject peiling - Still Lost - 16-02-2016 Groene muur mag ook in een zwart/wit foto zal dat niet opvallen. Er is ook al een foto met licht bruine muur voorbij gekomen. SIAD 2016 fotoproject peiling - LittleWing - 16-02-2016 Het spijt me, het is me niet gelukt om een foto te maken en het gaat 'm niet meer worden. De quotes, de foto zelf, ik ga er veel te perfectionistisch mee om en dat levert nu even teveel spanning en gestress op. Nogmaals sorry. Ik hoop dat het echt een mooi project gaat worden, maar dat komt vast goed! :thumbs: SIAD 2016 fotoproject peiling - Still Lost - 16-02-2016 Geen sorry zeggen. Je hebt het geprobeerd! SIAD 2016 fotoproject peiling - Kipje - 16-02-2016 LittleWing Wrote:Het spijt me, het is me niet gelukt om een foto te maken en het gaat 'm niet meer worden. De quotes, de foto zelf, ik ga er veel te perfectionistisch mee om en dat levert nu even teveel spanning en gestress op. Nogmaals sorry.Precies dit. Ik ben wel heel benieuwd naar het eindresultaat! SIAD 2016 fotoproject peiling - AppleFreak - 16-02-2016 Tof idee!!! Ik heb wat geprobeerd.. Maar het lukt niet om mijn achtergrond helemaal wit te krijgen... Hoe problematisch is dit? SIAD 2016 fotoproject peiling - anja - 16-02-2016 AppleFreak Wrote:Tof idee!!! Ik heb wat geprobeerd.. Maar het lukt niet om mijn achtergrond helemaal wit te krijgen... Hoe problematisch is dit?Tof AppleFreak dat je meedoet! Geeft niet als de achtergrond niet helemaal wit is, als hij maar niet te onrustig is waardoor de foto onduidelijk wordt. En als je twijfelt mag je gewoon de foto's sturen, dan kijken wij er even naar. SIAD 2016 fotoproject peiling - Blue - 16-02-2016 Lijkt mij niet zo heel problematisch. Ik denk echt niet dat er iemand gaat kijken waar we het naartoe sturen van ''och die heeft geen witte achtergrond''. SIAD 2016 fotoproject peiling - Solstice - 16-02-2016 anja Wrote:Zou fijn zijn als je alsnog mee kunt doen, we hebben nog niet superveel foto's namelijk. Maar kijk maar ff of het je lukt. Als ik je ergens bij kan helpen (quotes verzinnen oid) dan hoor ik het graag.Ik zal kijken of het lukt om morgen nog foto's te maken. Stuur me maar een berichtje als je tijd hebt om te helpen. Heb nog wel wat hulp nodig namelijk SIAD 2016 fotoproject peiling - Rosaline97 - 16-02-2016 Haaaaai lieve mensen, Er is vanuit de mensen die het organiseren opzich hebben genomen, besloten om de instuurdatum te verlengen tot 17-2. Dus dit houdt in dat je maar liefst 24 uur meer de tijd hebt om een mooie quote te bedenken en de foto in te sturen.! Voor hulp bij quotes of andere vragen mag je altijd pb’en. Zo kunnen we er samen een mooi geheel van maken en allemaal een stukje bijdragen. SIAD 2016 fotoproject peiling - Kipje - 16-02-2016 Dan ga ik kijken of ik morgen bij goed licht nog een poging waag, maar ik beloof niks! SIAD 2016 fotoproject peiling - anja - 16-02-2016 Zou super zijn Kipje! SIAD 2016 fotoproject peiling - Annemei - 17-02-2016 AppleFreak Wrote:Tof idee!!! Ik heb wat geprobeerd.. Maar het lukt niet om mijn achtergrond helemaal wit te krijgen... Hoe problematisch is dit? Heb jij geen witte muren meet in huis? *denkt na* 'ik ook niet eigenlijk'. Dan een hoeslaken op hangen? Of liggend zodat je 't plafon als achtergrond hebt xD SIAD 2016 fotoproject peiling - Noran - 17-02-2016 Mijn mailtje is onderweg! SIAD 2016 fotoproject peiling - Kipje - 17-02-2016 Ik heb een paar foto's gemaakt, die ga ik zo even op de laptop bekijken of ze ermee door kunnen. Maar eerst ga ik even eten koken! SIAD 2016 fotoproject peiling - AppleFreak - 17-02-2016 Oeh t is toch gelukt, halve slaapkamer verbouwd voor een goede achtergrond.. Strijkplank en laptop gebruikt als statief.. Ik hoop dat het resultaat door de "keuringscommissie" komt Ben heel benieuwd naar het eindresultaat. SIAD 2016 fotoproject peiling - Kipje - 17-02-2016 De mijne zijn ook verstuurd en ontvangen! Ik ben ook echt heel benieuwd naar het eindresultaat. SIAD 2016 fotoproject peiling - anja - 17-02-2016 Jullie zijn toppers! Dapper dat jullie ook meedoen! SIAD 2016 fotoproject peiling - Rosaline97 - 17-02-2016 Inderdaad. Super dapper iedereen die meedoet. We gaan er zo'n mooi mogelijk resultaat van maken SIAD 2016 fotoproject peiling - Noran - 17-02-2016 Ik twijfel ineens enorm aan een van de foto's die ik heb gestuurd. Kan ik iemand even pb'en hierover? SIAD 2016 fotoproject peiling - Rosaline97 - 17-02-2016 Je mag mij wel pb'en Noran. SIAD 2016 fotoproject peiling - Noran - 17-02-2016 Rosaline97 Wrote:Je mag mij wel pb'en Noran.Gestuurd! SIAD 2016 fotoproject peiling - Rosaline97 - 17-02-2016 Noran Wrote:Je hebt een pb terugRosaline97 Wrote:Je mag mij wel pb'en Noran.Gestuurd! SIAD 2016 fotoproject peiling - AntiSocialWorker - 17-02-2016 Ik heb nu ook nog 2 foto's gestuurd. Hopelijk zijn ze bruikbaar. Succes ermee! SIAD 2016 fotoproject peiling - Solstice - 17-02-2016 Vandaag geen tijd gehad |