Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Waarom bleef je niet voor mij? *Trigger*
Ik heb hiervan beelden gezien bij Human (trailer denk ik) en ben wel van plan om het te gaan bekijken op een later moment, als dat kan.

Voor mij komt het thema ook dichtbij. De moeder van mijn beste vriendin heeft een einde aan haar leven gemaakt. We waren toen net van de middelbare school af, 18 jaar oud en de wereld lag aan onze voeten. Ik weet dat ik het heel fijn vond om bij mijn vriendin te zijn en het er gewoon over te hebben, waar ik bij veel anderen merkte dat ze er niet naar durfden te vragen of via anderen vroegen hoe het met haar ging. Het ging toen ook veel over hoe erg het voor haar was en er werd vooral over haar gesproken in plaats van met haar.

Ik vind het heel bewonderenswaardig dat deze kinderen zo open zijn. Tegelijkertijd is dat ook hoe veel kinderen (gelukkig) nog zijn, en op een bepaalde manier wel die openheid voelen. Dapper dat ze zoveel van zichzelf en hun gevoelens/belevingswereld laten zien.
"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)