03-10-2021, 16:09:42
Ik heb jullie brief en de reactie erop nog niet gelezen, maar wilde al wel even reageren. Ik heb afgelopen week de serie gekeken en ik snap heel goed jullie verontrusting. Ik vond het ook heel vreemd dat ze weggestuurd werd doordat ze zichzelf beschadigde, vooral omdat het er niet op leek dat ze zichzelf of andere fellows in gevaar bracht hiermee.
Wat mij ook erg opviel en waar ik me aan irriteerde, was toen ze een gesprek hadden met 2 fellows die aan zelfbeschadiging doen/deden, hun armen continu in beeld kwamen. Dat was niet echt nodig geweest vond ik. Het was ook al duidelijk genoeg te zien als ze het niet ingezoomd in beeld hadden gebracht en het gewoon een beeld was die bedoeld was ondat de meiden in beeld waren. Ik vond het te 'opvallend' en niet echt van toegevoegde waarde ofzo.
Wat mij ook erg opviel en waar ik me aan irriteerde, was toen ze een gesprek hadden met 2 fellows die aan zelfbeschadiging doen/deden, hun armen continu in beeld kwamen. Dat was niet echt nodig geweest vond ik. Het was ook al duidelijk genoeg te zien als ze het niet ingezoomd in beeld hadden gebracht en het gewoon een beeld was die bedoeld was ondat de meiden in beeld waren. Ik vond het te 'opvallend' en niet echt van toegevoegde waarde ofzo.
Ik heb nog steeds een berg verlangens
Maar niemand kan erbij
Ik ben niet van iemand anders
Maar ben ook niet meer van mij ~ Suzan en Freek
Maar niemand kan erbij
Ik ben niet van iemand anders
Maar ben ook niet meer van mij ~ Suzan en Freek