16-02-2015, 22:04:33
34HilkeVandaag 22:48:26
Dit helpt gewoon ook echt niet om het stigma en het taboe te doorbreken. Als ik als leek dit programma zou kijken zou ik alleen maar mijn vooroordelen bevestigd krijgen als ik die had gehad.
33Know-it-allVandaag 22:47:11
Nee ik ook echt niet! Juist de focus op de stereotyperende verhalen.
32EvyVandaag 22:44:02
Nee, ik ook niet. De mensen worden voor mijn gevoel echt belachelijk gemaakt, neergezet als 'gekken'. Ik denk dat dit programma veel mensen bevestigd in hun vooroordelen.
Hoewel ik het stukje van dat jongere meisje die uitlegt hoe ze zich voelt als ze manisch is en dat haar werk het niet weet wel heel sterk vind.
31HilkeVandaag 22:36:35
Ik vind het tot nu toe niet een erg prettig programma.
+1
Dit helpt gewoon ook echt niet om het stigma en het taboe te doorbreken. Als ik als leek dit programma zou kijken zou ik alleen maar mijn vooroordelen bevestigd krijgen als ik die had gehad.
33Know-it-allVandaag 22:47:11
Nee ik ook echt niet! Juist de focus op de stereotyperende verhalen.
32EvyVandaag 22:44:02
Nee, ik ook niet. De mensen worden voor mijn gevoel echt belachelijk gemaakt, neergezet als 'gekken'. Ik denk dat dit programma veel mensen bevestigd in hun vooroordelen.
Hoewel ik het stukje van dat jongere meisje die uitlegt hoe ze zich voelt als ze manisch is en dat haar werk het niet weet wel heel sterk vind.
31HilkeVandaag 22:36:35
Ik vind het tot nu toe niet een erg prettig programma.
+1
Houdt de wet van drie in ere,
driemaal zullen jouw daden wederkeren.
Leer deze Wet en leer hem goed,
dat wat je zaait, je ook oogsten moet.
driemaal zullen jouw daden wederkeren.
Leer deze Wet en leer hem goed,
dat wat je zaait, je ook oogsten moet.