Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SIAD 2016 fotoproject peiling
Zoals ik in het 'siad?' topic al liet doorschemeren, ben ik aan het brainstormen geweest over het concreter maken van een fotoproject met SIAD 2016, aanstaande 1 maart. De dagen vliegen om en we hebben als we dit willen, minder dan 1 maand om het te doen. Dus; wie ziet het onderstaande zitten, lijkt het leuk, of heeft nog iets toe te voegen / aan te merken.
Evy, ASW en Kipje lieten in het 'siad?' topic al weten 'voor' te zijn.

Iedereen die mee wil doen, maakt een foto van zichzelf (met of zonder zichtbare littekens en wel of niet anoniem).
Die verzameld iemand (of 2 mensen) en dan zou het heel tof zijn als iemand de skills heeft om er een filmpje van te maken. Je weet wel, van die filmpjes op youtube dat mensen 1 jaar lang iedere dag een foto maken en die achter elkaar plakken. Een beetje in dat tempo, met een mooi muziekje eronder...
En dat we dan als boodschap in die foto's allemaal ergens de tekst 'do you care?' / 'more than this' / 'see me' / noemmaarietsophaha laten zien (op een vel papier, met stift op je arm).

Stappen:
- initiatief delen hier en sociale media.
- mensen verzamelen (hopelijk al veel forumleden die mee willen doen) en concreet plan helder overbrengen.
- foto's verzamelen.
- iemand(en) met skills maakt filmpje.
- delen op sociale media, mensen hier met blogs, en het sturen naar grote namen als de LINDA, Humberto Tan, ik verzin maar wat.

Dus; reageer er maar op los! Smile
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 13 Guest(s)