17-02-2017, 19:24:50
Ik ga hier toch even op reageren. Ben het met Know IT al eens dat de aanstootgevende of verheerlijkende foto's naarder zijn. Maar wil ook even reageren omdat ik degene ben die het interview heeft gegeven en wil even benadrukken dat ik zowel hart van NL als de Linda gewezen heb op de dubbelheid van waarschuwen voor deze problematiek (dus de foto's plaatsen van open wonden en of het aanzetten tot zelfbeschadiging door berichten te posten als ik kan nog dieper of kijk eens hoe mooi bij wonden. Dat ik niet wou dat ze de foto's toonden in combinatie met mijn interview. Het is dubbel dat zij zelf dat de foto's ook tonen. Tegelijkertijd is dat tv..En internet....Ze willen tonen waar het om gaat.
Het is slordig dat ze geen trigger vermelding doen en ik vind het tonen van dit soort foto's niet handig (zowel niet van de jongeren die dit doen als de media die het doen)
Het BNN artikel zzie ik niet. Is die verwijderd? Waar ging dat over?
Het is slordig dat ze geen trigger vermelding doen en ik vind het tonen van dit soort foto's niet handig (zowel niet van de jongeren die dit doen als de media die het doen)
Het BNN artikel zzie ik niet. Is die verwijderd? Waar ging dat over?