Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe forumomgeving: welke wensen heb jij voor het nieuwe forum?
Ik mis heel erg een multiquotefunctie. Nu kan je maar 1 berichte tegelijk citeren en moet je, wanneer je meerdere citaten in je post wil, elke keer knippen en plakken. Dit kan zoveel makkelijker!

Wanneer je een bericht quote zou het ook fijn zijn dat je, wanneer je op de qoute klikt, naar het bewuste bericht toegaat. Zo hoef je niet terug te zoeken als lezer waar die quote ook al weer stond.

Een Youtubefunctie zou leuk zijn! Op een ander forum waar ik zit wordt daar veel gebruik van gemaakt. Dit maakt je post wat aantrekkelijker dan wanneer je alleen maar dit neer kan zetten: https://www.youtube.com/watch?v=uGUUpNhIeLw

Je eigen berichten kunnen aanpassen. Zo hoef je niet voor ieder wissewasje het beheer te mailen om te vragen of ze een bericht van je aan willen passen, maar kan je dit gewoon zelf.

Wanneer je een bericht aan het typen bent en er is in de tussentijd in hetzelfde topic gereageerd, dan zou het fijn zijn om daar een melding van te krijgen. Dit zodat je bij bijvoorbeeld spelletjes of snellere topics geen berichten mist.

Het zou leuk zijn om behalve je nickname, je avatar, je functie en je status ook nog aan te kunnen geven of je een man of vrouw bent en hoe oud je bent.

Wanneer je een pb naar meerdere mensen stuurt zou het handig zijn dat de ontvangers dit ook zien.

Een pop-up wanneer je een nieuw bericht in je inbox hebt in plaats van zo'n klein dikgedrukt cijfertje!

Een bericht liken of iets anders in die vorm vindt ik eerder een afknapper dan een toegevoegde waarde. Ik vind het waardevoller wanneer iemand een bericht plaatst en zegt dat hij iets goed vindt, het ergens mee eens is of ergens blij van wordt dan wanneer er alleen maar op een knopje gedrukt hoeft te worden en er een +1 bij je bericht komt te staan...
Als de hemel valt, hebben we allemaal een blauwe hoed!
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 5 Guest(s)