Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Serie "13 Reasons Why" - Netflix [TRIGGER]
Ik heb de serie nu helemaal gekeken. er komt 2 seconde zelfbeschadiging in beeld, een van de laatste afleveringen, durf het zo niet zeker te zeggen. Verder komen er weinig triggers invoor heb ik het idee.

Alleen rond het midden/einde van aflevering 13, laatste, zie je precies hoe er zelfmoord is gepleegd. Dus kijk dit niet op slechte momenten!!! Je ziet het haar doen en haar reactie en die van de ouders. deze vond ik zelf echt heel hefitg.
Na alle afleveringen komt er nog een aflevering met een soort van uitleg en site waar je hulp kan zoeken als het nodig is na het kijken van de serie.

Ik vind het een hele mooie serie. mooi gemaakt en denk dat er genoeg mensen zijn die het kijken en die misschien nu op een andere manier kijkt naar pesten met als gevolg zelfmoord. Persoonlijk vind ik het moeilijk als mensen het erover hebben in mijn omgeving die niks weten over mijn "problemen" en die dan een oordeel hebben over de serie (het is overdreven, het is te nep, zo iets gebeurt niet in het echt, je bent wel erg zwak als je dat doet... enz. enz) Op de een of andere manier vormt dit dan ook hun oordeel over mij, en vertrouw ik ze daardoor juist wel of juist niet meer.

Heeft nog iemand dit misschien? vind het lastig uit te leggen en kan er ook nog niet echt mee omgaan.
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 8 Guest(s)