05-11-2015, 21:30:34
Even jullie vragen op een rijtje, met antwoorden vanuit ons bestuur:
Oh, ik snap het van die moeite! Ik werk er hard aan om doneren makkelijker te maken, maar helaas is dat lastig en nog lang niet klaar. En nee, we hebben niet net zo veel aan een maandelijks bedrag zonder formulier als aan het zelfde bedrag mét formulier. Om kans te maken op de structurele subsidie moeten we met deze formulieren aantonen dat we minstens 100 vaste donateurs hebben. Dus als je het formuliertje wél invult, heb je voor ons dubbel effect!
Ja! Zonder 100 formulieren geen kans op structurele subsidie.
Nee, helaas, dat zit er (nu nog) niet in. Om te mogen collecteren heb je een CBF keurmerk nodig, en dat hebben we niet. Maar dank voor je aanbod en idee!
Wat ons betreft: Graag! Er is een Facebookcampagne in de maak en daar zal later ook nog wel wat uitkomen. Deel dit bericht nu gerust al vast, dan doen we het straks nog eens een keer extra!
-Black Rose- Wrote:Vond het even teveel moeite om het donateur formulier in te vullen. Heb nu dat zelfde bedrag maandelijks in het systeem gezet, dus heeft zeg maar het zelfde effect. Daar hebben jullie daar net zo veel aan als aan een donateur?
Oh, ik snap het van die moeite! Ik werk er hard aan om doneren makkelijker te maken, maar helaas is dat lastig en nog lang niet klaar. En nee, we hebben niet net zo veel aan een maandelijks bedrag zonder formulier als aan het zelfde bedrag mét formulier. Om kans te maken op de structurele subsidie moeten we met deze formulieren aantonen dat we minstens 100 vaste donateurs hebben. Dus als je het formuliertje wél invult, heb je voor ons dubbel effect!
snowflake Wrote:Is het formulier bedoeld zodat jullie een overzicht hebben (en aan kunnen tonen) dat jullie structureel donaties ontvangen?
Ja! Zonder 100 formulieren geen kans op structurele subsidie.
Blue Wrote:Ik heb morgen een gesprek bij de gemeente. Dan zou ik meteen kunnen vragen hoe dat in zijn werk gaat om officieel te collecteren in de gemeente. Hiervoor moet het LSZ zeker in aanmerking komen lijkt mij zo. Het is tenslotte een landelijke hulporganisatie. Veel lotgenoten en ouders zijn al geholpen door het LSZ. En meerdere mensen (waaronder ik) danken ons leven nog aan het forum.
Nee, helaas, dat zit er (nu nog) niet in. Om te mogen collecteren heb je een CBF keurmerk nodig, en dat hebben we niet. Maar dank voor je aanbod en idee!
Maisha Wrote:Mag ik dit op Facebook zetten?
Wat ons betreft: Graag! Er is een Facebookcampagne in de maak en daar zal later ook nog wel wat uitkomen. Deel dit bericht nu gerust al vast, dan doen we het straks nog eens een keer extra!
"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"