Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noodsituatie LSZ
Terdle Wrote:Doet mij denken dat LSZ misbruik maakt van de angst die onder forumgebruikers heerst, die hun plekje denken kwijt te raken.

Ik vind het heel vervelend dat je dit gevoel hebt en ik wil jou, en daarmee ook aan de anderen, graag duidelijk maken dat dit niet het geval is.
In hoeverre het forum los zal (blijven/kunnen) bestaan van de stichting, de LSZ, daar kan ik geen uitspraken over doen.
Je moet je wel beseffen dat het werken bij de LSZ, ook forumbeheer, meer is dan het faciliteren van de houting van het forum. Er is ook inversie nodig, begeleiding van beheerders en dergelijke 'diensten'.

De stichting is in geldnood, ja - dat is waar. Dit hoeft natuurlijk niet te betekenen dat de LSZ definitief ten onder gaat of dat alles wat er opgezet is, zal verdwijnen. Maar er is wel een risico. Een risico dat de stichting niet meer kan bestaan, dat er geen plekje meer voor ons is. En dat risico is in te bedden door donateurs te werven, om kans te maken op die subsidie, zodat we in ieder geval wel continuïteit kunnen aanbieden aan de lotgenoten hier op het forum, maar ook aan onze bondgenoten, mailmaatjes, andere geïnteresseerden zoals studenten die scripties schrijven over dit thema, instellingen die voorlichtingen aanvragen, professionals die bijscholing vragen en ga zo maar door.

Ik interpreteer dat niet als misbruik maken van de achterban.
"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 24 Guest(s)