12-08-2018, 08:38:46
Ik heb seizoen 1 samen met D. gekeken, een paar maanden terug. Daarna ben ik het boek gaan lezen, ik ben halverwege gekomen. Ik vond het boek heel fijn om te lezen, tof hoe het eea was beschreven en de gedachten van Clay beschreven, die niet direct uit de serie blijken. Het boek heb ik sinds het overlijden van Jaella niet meer aangeraakt. Het raakt te veel om het te kunnen lezen. Seizoen 2 zijn D. en ik nog niet over begonnen. Voelt ook niet gepast om over te beginnen voor mij, volgens mij voelen we allebei aan dat dat nog te vroeg is.
Neem je tijd Sunflower. Snap dat je graag wilt zien, maar kijk naar wat verstandig voor je is. Je kan het altijd nog bekijken. Je kan ook proberen en af zetten als het je te veel doet. Als je maar jezelf en je eigen grens in de gaten houdt!
Neem je tijd Sunflower. Snap dat je graag wilt zien, maar kijk naar wat verstandig voor je is. Je kan het altijd nog bekijken. Je kan ook proberen en af zetten als het je te veel doet. Als je maar jezelf en je eigen grens in de gaten houdt!
Heb de moed het allerbeste voor jezelf te willen.