13-11-2016, 02:28:25
Sanne Wrote:Ja dat is precies wat ik bedoel! Helemaal mee eens juistTjielp Wrote:Leesbeest Wrote:Dat lijkt mij teveel op het subforum voor oudere leden wat er nu al is!Leeftijd en hoe je bezig bent met herstel lijken mij weinig met elkaar te maken te hebben. Over de terugval vraag: mijn idee zou zijn dat die dingen ook prima bij woym terecht kunnen. Ik persoonlijk zou het fijn vinden als het nieuwe forum een 'positieve vibe' zou krijgen. Waar ik overigens niet mee bedoel dat er geen problemen besproken zouden worden, maar dat het dan gericht is op oplossingen en vooruit komen. Ik weet niet hoe anderen daarover denken, maar dat is waar ik behoefte aan heb.
Het lijkt mij idd dat het wel gericht moet zijn op 'keep going forward'... maar wanneer je stapjes zet in herstel, dan kom je onvermijdelijk dingen tegen die je confronteren, waar je je geen raad mee weet, of die je het gevoel geven 'nog niks terug te krijgen voor de dappere stappen die je zet', mij lijkt dat dit JUIST een onderdeel is van herstel. Wel lijkt me dat in dit sub-forum daar op een constructieve manier mee omgegaan wordt, en dat er dan niet enkel gepost wordt hoe bar en boos het is, maar de post constructief is geformuleerd (bijv. Vandaag werd ik bij een sollicitaties geconfronteerd met het gat in mijn cv, dit maakt me verdrietig [bla bla bla], hoe gaan anderen hiermee om/ik kan wel even wat support oid gebruiken)
Zoiets zie ik voor me. Maar goed, ik kom uit de lucht vallen en hier ineens binnenstormen -.-'
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west
Of 't wer altied wel weer licht - Ede Staal
Of 't wer altied wel weer licht - Ede Staal