Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Serie "13 Reasons Why" - Netflix [TRIGGER]
Ik vond m als serie wel goed,als je eenmaal begint wil je m ook wel helemaal zien. En t idee van bespreekbaar maken is ook goed. En wat Sterretje al zei, hoe verschillend 2 kanten van t verhaal zijn.

Maar ik kan wel begrijpen wat ze bedoelen met 'aanzetten tot zelfmoord'. Het is zo geromantiseerd in beeld gebracht. Natuurlijk is het in de film niet 'mooi', maar de realiteit is zo ontzettend veel lelijker nog. Ik vond dat heel pijnlijk om te zien. Ook de scène dat ze overleden is... rustig en dan een huilende moeder op dr knieën ernaast. Zo mooi is dat echt niet. [spoiler=TRIGGER]hoe iemand eruit ziet als je zo bent overleden. De immense stank van bloed dat overal zzit, op muren haar gezicht en overal- en niet mooi rood maar zwart en aangekoekt. En die stank[/spoiler]

Ik ben dr beetje kriebelig van. Tis een mooie serie en komt ook echt wel binnen, maar t is niet realistisch.
Als je meisjes op insta ziet met datzelfde romantische beeld van zelfmoord, hoe Die ermee omgaan of het wat moois is. Zon romantische tragedie ofzo :/
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 14 Guest(s)