Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SIAD 2016 fotoproject peiling
Alle beetjes helpen Smile Zolang je maar aan je eigen grenzen denkt.

Het project gaat goed. Ik ben gisteren en eergisteren druk geweest met editen en zal zo even een ''preview'' naar de andere organisators sturen. Ik denk wel dat we tevreden zullen zijn met een zeer mooi eindresultaat.
Reply
Ooooooeehh ik ben echt heel benieuwd!!!
Sometimes the only way to catch your breath is to lose it completely ~Tyler Knott Gregson~
Reply
Nog maar twee nachtjes slapen! Ik ben heel benieuwd Smile
Reply
Morgen is het zover!!
"Probeer me niet te begrijpen hou gewoon van me"

Jouw leven verandert als bij toverslag op
het moment dat je gaat geloven in jezelf.
Reply
Stomme schrikkeldag Tongue
Reply
Ik ben ook heel benieuwd! Had het er eerder met een verpleegkundige van het iht over dat er een actie werd opgezet rondom de siad en heb haar zojuist gelijk weer even getipt dat het morgen zo ver is Wink Ook zij was heel benieuwd en zou het sowieso aan haar collega's laten zien.
Reply
Ik ben hem nu aan het uploaden naar de mail account. Even wachten op bevestiging of het goed is en dan nog een half dagje wachten..
Reply
SPANNENDDDDDDDDD
Sometimes the only way to catch your breath is to lose it completely ~Tyler Knott Gregson~
Reply
*tromgeroffel* Big Grin
Scars remind us where we've been.
They don't have to dictate where we're going.
Reply
Hoe laat zijn jullie van plan het filmpje te presenteren? :[
Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)
Reply
Toch wel direct om middernacht he? Anders is het sadistisch.
Reply
Ben ik ook benieuwd naar!! :-D
Reply
Ik ook
Houdt de wet van drie in ere,
driemaal zullen jouw daden wederkeren.
Leer deze Wet en leer hem goed,
dat wat je zaait, je ook oogsten moet.
Reply
Zal 10.00 's ochtends worden
Reply
Lieve allemaal, het filmpje staat online!

https://www.youtube.com/watch?v=-Q0gkXoBEdY
"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"
Reply
Ik was in tranen!!! Vet moooi!!!
Reply
Zo tof geworden!
Reply
Het is echt enorm mooi geworden!
"Is it really that bad if someone sees who you are? Why is it humans have a problem with letting someone else see that they are human?"
Reply
Mooooi!
Reply
Ontzettend mooi! Tranen in mijn ogen, niet alleen voor jullie pijn, maar ook dat ik me besef dat ik ècht niet alleen ben. Jullie zijn allemaal zo'n mooie lieve en vooral hele sterke mensen, echt waar!
Adem in - adem uit
Reply
Het is mooi geworden! Complimenten aan alle organisatoren!!!
Heb de moed het allerbeste voor jezelf te willen.
Reply
Wauw, enorm mooi gedaan! *INLOVE*

Enne, hij wordt al goed gedeeld! :dancing: https://www.palier.nl/wie-we-zijn/nieuws...reness-day
Reply
Zo mooi!
Ik ben zo ongelofelijk trots op iedereen die foto's heeft ingezonden, die de film hebben gemonteerd, foto's hebben verzameld, het initiatief hebben georganiseerd. Zo ongelofelijk trots. <3
The truth is: everyone is going to hurt you, you just have to decide who is worth the pain.
Reply
Wauw..
Reply
Prachtig filmpje!!!!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 7 Guest(s)