Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SIAD 2016 fotoproject peiling
Mijn enige punt om niet mee te doen is, dat alle muren in huis groen zijn ipv wit. Gaat hem niet worden!

Ooh, en als je niet genoeg foto's hebt, doe je er toch een paar maken met verschillende kleding aan en een quote voor je hoofd? Wink
Als de hemel valt, hebben we allemaal een blauwe hoed!
Reply
Groene muur mag ook Smile in een zwart/wit foto zal dat niet opvallen.
Er is ook al een foto met licht bruine muur voorbij gekomen.
Reply
Het spijt me, het is me niet gelukt om een foto te maken en het gaat 'm niet meer worden. De quotes, de foto zelf, ik ga er veel te perfectionistisch mee om en dat levert nu even teveel spanning en gestress op. Nogmaals sorry.
Ik hoop dat het echt een mooi project gaat worden, maar dat komt vast goed! :thumbs:
Reply
Geen sorry zeggen. Je hebt het geprobeerd!
Reply
LittleWing Wrote:Het spijt me, het is me niet gelukt om een foto te maken en het gaat 'm niet meer worden. De quotes, de foto zelf, ik ga er veel te perfectionistisch mee om en dat levert nu even teveel spanning en gestress op. Nogmaals sorry.
Ik hoop dat het echt een mooi project gaat worden, maar dat komt vast goed! :thumbs:
Precies dit.

Ik ben wel heel benieuwd naar het eindresultaat!
Scars remind us where we've been.
They don't have to dictate where we're going.
Reply
Tof idee!!! Ik heb wat geprobeerd.. Maar het lukt niet om mijn achtergrond helemaal wit te krijgen... Hoe problematisch is dit?
Sometimes the only way to catch your breath is to lose it completely ~Tyler Knott Gregson~
Reply
AppleFreak Wrote:Tof idee!!! Ik heb wat geprobeerd.. Maar het lukt niet om mijn achtergrond helemaal wit te krijgen... Hoe problematisch is dit?
Tof AppleFreak dat je meedoet! Geeft niet als de achtergrond niet helemaal wit is, als hij maar niet te onrustig is waardoor de foto onduidelijk wordt. En als je twijfelt mag je gewoon de foto's sturen, dan kijken wij er even naar.
The moment you think about giving up. Think of the reason why you held on so long
Reply
Lijkt mij niet zo heel problematisch. Ik denk echt niet dat er iemand gaat kijken waar we het naartoe sturen van ''och die heeft geen witte achtergrond''.
Reply
anja Wrote:Zou fijn zijn als je alsnog mee kunt doen, we hebben nog niet superveel foto's namelijk. Maar kijk maar ff of het je lukt. Als ik je ergens bij kan helpen (quotes verzinnen oid) dan hoor ik het graag.
Ik zal kijken of het lukt om morgen nog foto's te maken. Stuur me maar een berichtje als je tijd hebt om te helpen. Heb nog wel wat hulp nodig namelijk Smile
Reply
Haaaaai lieve mensen,
Er is vanuit de mensen die het organiseren opzich hebben genomen, besloten om de instuurdatum te verlengen tot 17-2. Dus dit houdt in dat je maar liefst 24 uur meer de tijd hebt om een mooie quote te bedenken en de foto in te sturen.!
Voor hulp bij quotes of andere vragen mag je altijd pb’en.
Zo kunnen we er samen een mooi geheel van maken en allemaal een stukje bijdragen.
Reply
Dan ga ik kijken of ik morgen bij goed licht nog een poging waag, maar ik beloof niks!
Reply
Zou super zijn Kipje!
The moment you think about giving up. Think of the reason why you held on so long
Reply
AppleFreak Wrote:Tof idee!!! Ik heb wat geprobeerd.. Maar het lukt niet om mijn achtergrond helemaal wit te krijgen... Hoe problematisch is dit?

Heb jij geen witte muren meet in huis?

*denkt na* 'ik ook niet eigenlijk'.
Dan een hoeslaken op hangen?
Of liggend zodat je 't plafon als achtergrond hebt xD
Reply
Mijn mailtje is onderweg!
Reply
Ik heb een paar foto's gemaakt, die ga ik zo even op de laptop bekijken of ze ermee door kunnen. Wink
Maar eerst ga ik even eten koken!
Reply
Oeh t is toch gelukt, halve slaapkamer verbouwd voor een goede achtergrond.. Strijkplank en laptop gebruikt als statief.. Ik hoop dat het resultaat door de "keuringscommissie" komt Smile
Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Sometimes the only way to catch your breath is to lose it completely ~Tyler Knott Gregson~
Reply
De mijne zijn ook verstuurd en ontvangen!

Ik ben ook echt heel benieuwd naar het eindresultaat. Smile
Reply
Jullie zijn toppers! Dapper dat jullie ook meedoen!
Reply
Inderdaad. Super dapper iedereen die meedoet.
We gaan er zo'n mooi mogelijk resultaat van makenSmile
Reply
Ik twijfel ineens enorm aan een van de foto's die ik heb gestuurd. Kan ik iemand even pb'en hierover?
Reply
Je mag mij wel pb'en Noran.
Reply
Rosaline97 Wrote:Je mag mij wel pb'en Noran.
Gestuurd!
Reply
Noran Wrote:
Rosaline97 Wrote:Je mag mij wel pb'en Noran.
Gestuurd!
Je hebt een pb terugSmile
Reply
Ik heb nu ook nog 2 foto's gestuurd. Hopelijk zijn ze bruikbaar. Succes ermee!
Reply
Vandaag geen tijd gehad Sad
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 54 Guest(s)