Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SIAD 2016 fotoproject peiling
Het is zo ontzettend gaaf geworden. Trots op iedereen die foto's heeft durven insturen en natuurlijk ook de mensen die mee hebben geleefd Smile en iedereen die heeft meegeholpen!
Reply
Mockingbird Wrote:Wauw, enorm mooi gedaan! *INLOVE*

Enne, hij wordt al goed gedeeld! :dancing: https://www.palier.nl/wie-we-zijn/nieuws...reness-day

Haha. I know. Jouw opdrachtgever heeft de communicatieadviseur geprikkeld. Wink
"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"
Reply
Wauw, wat is het filmpje mooi geworden!
Reply
Wauw heel mooi en indrukwekkend!
Reply
Ik vind 'm ook erg mooi geworden! Mijn complimenten aam iedereen doe meegewerkt heeft en respect voor iedereen die foto's ingestuurd heeft!
Reply
Wauw. Best heftig zo. Ik ben trots op iedereen die mee heeft geholpen!
Adem in, adem uit en herhaal indien nodig :)
Reply
Mooi. En heftig.

Goed gedaan, iedereen die er aan mee heeft geholpen!
Scars remind us where we've been.
They don't have to dictate where we're going.
Reply
Ik heb dit filmpje en die van vorig jaar (promo Beschadigd) allebei naar mijn psych gemaild en ze vond ze mooi en indrukwekkend. Ze gaat ze aan haar cliënten die zichzelf beschadigen doorsturen vandaag.
The truth is: everyone is going to hurt you, you just have to decide who is worth the pain.
Reply
Wauw.. Ben er stil van. Prachtig!
Reply
Wordt ie ook weer via Twitter verspreid?
Sometimes the only way to catch your breath is to lose it completely ~Tyler Knott Gregson~
Reply
Ik zal iemand aansturen, heb zelf niet de Twitter gegevens, helaas!
"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"
Reply
Allrighty!
Sometimes the only way to catch your breath is to lose it completely ~Tyler Knott Gregson~
Reply
Aangezien Jessica Villerius toen ook beschadigd heeft gemaakt, is het niet een idee om hem ook bij haar te delen? Zij heeft ook wel een groot bereik.
Reply
Oh, haha. Never mind... Zie nu dat ze het 1min geleden heeft gedeeld.
Kan hem zelf niet delen, helaas Sad
Reply
Zo te lezen wordt hij aardig bekeken. Mooi. En nu maar hopen dat de mensen de boodschap erachter begrijpen.
Reply
Indrukwekkend!
Reply
Knap geworden amai!

IK heb deze morgen ookal gehoord op de Belgische radio over verwonderd
"Probeer me niet te begrijpen hou gewoon van me"

Jouw leven verandert als bij toverslag op
het moment dat je gaat geloven in jezelf.
Reply
Wow!

Trots op iedereen, zowel voor als achter de schermen!
Reply
Echt gaaf geworden!! Trots op iedereen die mee heeft gedaan en die eraan heeft gewerkt!! Toff
Reply
Wat mooi gedaan zeg, helaas durf ik hem niet te delen maar wat knap van jullie allemaal.
Reply
Het is een mooi filmpje geworden! Dapper van iedereen die meegedaan heeft.
Reply
ik vond het ook een heel mooi filmpje
Reply
Ik wilde ook even zeggen dat ik het een ontzettend mooi filmpje vind. Het raakt me echt. Ik heb ook heel veel respect voor alle mensen die het filmpje gedeeld hebben. Ik zou niets liever doen, maar ik durfde niet helaas.
Reply
Erg mooi filmpje! Goed gedaan allemaal! Smile
Reply
WoW ik vond het echt een mooi filmpje
Ik zit hier met tranen in me ogen
Houdt de wet van drie in ere,
driemaal zullen jouw daden wederkeren.
Leer deze Wet en leer hem goed,
dat wat je zaait, je ook oogsten moet.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 57 Guest(s)