Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SIAD 2016 fotoproject peiling
Het lukt mij echt absoluut niet om foto's te maken, sorry voor de loze "ja ik doe mee"

Ik hoop dat het een mooi filmpje wordt!
Reply
Hoe gaat het, siad team? Hoeveel inzendingen hebben jullie gekregen? Genoeg foto's om een nummer te vullen?
Reply
Op het moment zitten we rond de 20 inzendingen. Als ieder van jullie meerdere foto's ingestuurd heeft komt dat meer dan goed. Ik wacht nog op groen licht om de snorretjes erbij te tekenen :-)
Reply
Oh das best netjes! Zeker op zo'n korte termijn. Smile
Scars remind us where we've been.
They don't have to dictate where we're going.
Reply
Blue Wrote:Op het moment zitten we rond de 20 inzendingen. Als ieder van jullie meerdere foto's ingestuurd heeft komt dat meer dan goed. Ik wacht nog op groen licht om de snorretjes erbij te tekenen :-)

Jeeejj snorretjes :-D
Reply
Ook van mijn kant een sorry dat jullie niks aan me hadden. Foto's zijn toch lastig als je alleen bent...
Ben wel benieuwd naar het eindresultaat straks.
Reply
No worries Muisje.

16 deelnemer, 32 foto's dus. Dit word heel tof mensen!
We houden jullie op de hoogte. We zijn met een soort promotie dingetje bezig, om mensen een week voor SIAD al wat nieuwsgierig te maken naar ons filmpje. Het streven is dat op 23 februari online te plaatsen, dus dan komt het hier ook wel voorbij.
Reply
Jeeej! *super nieuwsgierig* Big Grin
Scars remind us where we've been.
They don't have to dictate where we're going.
Reply
Ook van mijn kant mijn excuses dat ik geen foto's heb ingezonden, vind het toch enger dan ik dacht en durf ook niet echt te vragen aan mensen voor hulp daarbij. Ik ben wel heel erg nieuwschierig!! Smile
Ik hoor het, ik zie het, ik voel het, maar ik hoef er niks mee.
Reply
Ook van mij een sorry, maar van wat ik hoor zijn er wel genoeg deelnemers dus niemand hoeft zich schuldig te voelen!
Heb al een paar foto's mogen zien en ben echt benieuwd naar het eindresultaat. Gaat heel mooi worden denk ik Smile
Reply
https://www.facebook.com/168053229885473...=3&theater

Smile
Reply
Still Lost Wrote:https://www.facebook.com/168053229885473...=3&theater

Smile

Wauw, mooi.. Erg pakkend
Heb de moed het allerbeste voor jezelf te willen.
Reply
Mooi!
The truth is: everyone is going to hurt you, you just have to decide who is worth the pain.
Reply
Mooohooi!!!
Sometimes the only way to catch your breath is to lose it completely ~Tyler Knott Gregson~
Reply
Ook via twitter verspreiden ? Das ook wel pakkend denk ik!! Daar zitten veel hulpverleners namelijk!
Sometimes the only way to catch your breath is to lose it completely ~Tyler Knott Gregson~
Reply
Gewoon heel ver en zo veel mogelijk verspreiden. Wink
"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"
Reply
Maar doen jullie dan ook een tweet vanuit de lsz twitter? Verspreid ik em wel weer verder Wink
Reply
Volgens mij is die er inmiddels uit! Smile
"I have come to believe that caring for myself is not self indulgent. Caring for myself is an act of survival." ~ Audre Lorde"
Reply
Hele mooie post! Ik vind 'm erg sprekend en heel waar. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
Reply
Ik ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat en heb gedeeld!
Reply
en via facebook ook delen natuurlijk!
"Probeer me niet te begrijpen hou gewoon van me"

Jouw leven verandert als bij toverslag op
het moment dat je gaat geloven in jezelf.
Reply
Ik ben ook benieuwd gaaf idee!
Reply
Aah, ik ben net te laat. In elk geval een heel mooi initiatief Smile
Reply
Verena Wrote:Aah, ik ben net te laat. In elk geval een heel mooi initiatief Smile
Jammer, maar volgende keer beter! Er zijn wel vaker van dit soort projecten.
Reply
Tof!!
Ik durf het helaas niet te delen. Bang dat ik vragen en opmerkingen krijg. Balen. Maar er is wel een stapje te zetten naar vrienden misschien.. (:
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 25 Guest(s)